Kommunikasjonskurs for spesialister og saksbehandlere
Det er umulig å bli ferdig utlært på håndtering av mennesker! Det er så mange dimensjoner i mellommenneskelig kommunikasjon som kan utvikles. Saksbehandling berører mennesker og setter i gang menneskelige reaksjoner. Da er det ikke alltid overvekt av faglig ekspertise i dialogen som gir det beste resultatet i kundekontakten.
Vi erfarer at også erfarne og gode saksbehandlere/spesialister kan videreutvikles når det kommer til de komplekse dimensjonene som berører mennesker. Gjennom økt innsikt og ferdighetstrening, kan kommunikasjonsferdigheter styrkes i alle team og enheter som har saksbehandling og kundebehandling som arbeidsområde. Ledere er viktige brikker i en forbedringskultur. Vi bidrar med kompetanseheving slik at ledere får verktøy og metoder for å videreutvikle og styrke en profesjonell saksbehandling.
Solid bidrar med kurs og kompetanseheving som bidrar til ytterligere profesjonalisering av kommunikasjonsferdigheter for alle som berører mennesker gjennom saksbehandling og kundekontakt.
Ta kontakt for en uforpliktende prat om dette temaet og hva vi kan tilby deg eller din virksomhet!