Kommunikasjonskurs for spesialister og saksbehandlere

Tjenester / Utvikling av ledere og medarbeidere / Medarbeiderutvikling / Kommunikasjonskurs for spesialister og saksbehandlere

Det er umulig å bli ferdig utlært på håndtering av mennesker! Det er så mange dimensjoner i mellommenneskelig kommunikasjon som kan utvikles. Saksbehandling berører mennesker og setter i gang menneskelige reaksjoner. Da er det ikke alltid overvekt av faglig ekspertise i dialogen som gir det beste resultatet i kundekontakten.

Vi erfarer at også erfarne og gode saksbehandlere/spesialister kan videreutvikles når det kommer til de komplekse dimensjonene som berører mennesker. Gjennom økt innsikt og ferdighetstrening, kan kommunikasjonsferdigheter styrkes i alle team og enheter som har saksbehandling og kundebehandling som arbeidsområde. Ledere er viktige brikker i en forbedringskultur. Vi bidrar med kompetanseheving  slik at ledere får verktøy og metoder for å videreutvikle og styrke en profesjonell saksbehandling.

Solid bidrar med kurs og kompetanseheving som bidrar til ytterligere profesjonalisering av kommunikasjonsferdigheter for alle som berører mennesker gjennom saksbehandling og kundekontakt.

Ta kontakt for en uforpliktende prat om dette temaet og hva vi kan tilby deg eller din virksomhet!

Kontakt

Morten Andresen

Daglig leder / partner

Geir Lasse Andresen

Jurist / partner

Per Andre Nørbech

Psykolog / partner

Susann Goksør Bjerkrheim

Konsulent / partner

Siri Maria Midré

Konsulent

Jone Johannessen

Konsulent / partner