Utvikling av ledere og medarbeidere
Lederutvikling
En leder skal fylle svært mange roller: Motivator, strateg, pådriver, menneskekjenner, forhandler og konflikthåndterer, for å nevne noen. Ingen er født med disse kompetansene og det er i tillegg krevende å balansere alle disse rollene.
Medarbeiderutvikling
Vi mener medarbeidere er mest effektive og produktive når de trives, utfordres og er stolte av kollegaene og de ferdighetene de har i teamet. Mestring og prestasjoner i sunne miljøer som ønsker hverandre vel og løfter hverandre kollektivt.
Les mer om medarbeiderutvikling
Forhandlingskompetanse
Forhandlinger foregår i alle deler av organisasjonen. Det kan være internt i organisasjoner og gjennom effektive og gode prosesser med fagorganisasjoner. Det kan også være å sikre gode kundeavtaler og salgsforhandlinger eller innkjøp og offentlige anskaffelser. Hvor effektive og gode disse er, avgjør om det er mer kostnadskrevende enn verdiskapende.