Ledig stilling: Administrasjonskonsulent 50% stilling

Vi søker etter en dyktig administrasjonskonsulent.


Vi er et konsulentselskap med 7 ansatte. Vi leverer tjenester innenfor forretningsutvikling, organisasjonsutvikling og leder- og medarbeiderutvikling. Selskapet ble etablert i 1999 under navnet Raadhuset Salg- og lederutvikling. Våre kunder varierer i størrelse fra små selskaper til større konsern, og finnes innenfor privat- og offentlig sektor.

De fleste av våre kunder er norske virksomheter, men vi betjener også kunder i Sverige og Danmark. Solid Utvikling har partnere både nasjonalt og internasjonalt. Våre lokaler er på Aker Brygge i Oslo. Vi søker etter en proaktiv og utadvendt administrasjonskonsulent i 50% stilling. Arbeidsoppgavene innebærer å være støtte til daglig leder og konsulentene, samt å håndtere et bredt spekter av administrative oppgaver. Oppgavene omfatter også å være support/kontakt for selskapets kunder. Stillingen rapporterer til daglig leder.


Arbeidsoppgaver:

o  Administrative og økonomiske oppgaver
o  Bistå i forbindelse med rapportering innen økonomi, kundeaktiviteter og personal
o  Support og kontakt ovenfor kunder vedr. spørsmål knyttet til digitale verktøy, fakturaspørsmål, m.m.
o  Oppfølging av fakturering inn/ut
o  Bestilling av rekvisita og annet nødvendig materiale
o  Oversette materiale fra engelsk til norsk
o  Delta i ulike prosjekter som eksempelvis web-utvikling, digital effektivisering, markedsplan, kontorutvikling, m.m
o  Skrive referat fra møter

Kvalifikasjoner:

o  Relevant utdanning innen administrasjon og økonomi. Du kan gjerne være student innenfor disse fagene i dag.
o  Gode kunnskaper og ferdigheter i bruk av data. Særlig Office 365, Word, Excel, Powerpoint, VISMA (opplæring vil bli gitt).
o  Gode kunnskaper i norsk og engelsk.

Personlige egenskaper:

o  Evne å jobbe selvstendig
o  Proaktiv og løsningsorientert
o  Evne å håndtere et bredt spekter av oppgaver
o  Serviceinnstilt
o  Nøyaktig og strukturert
o  Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

o  Varierte arbeidsoppgaver
o  Hyggelige og dyktige kollegaer
o  Selvstendig rolle du kan være med å utvikle/påvirke
o  Sentralt kontorlokale på Aker Brygge i Oslo.
o  Tilpasset arbeidstid.
o  Lønn etter avtale

Søknadsfrist: 24 februar 2020.
Tiltredelse: 15 mars. 2020 (Eller etter avtale)

Spørsmål om stillingen kan rettes til Daglig leder, Morten Andresen, mob: 94131820

 

Våre kunder og referanser

KUNDELISTE OG REFERANSER  ›

  •   

  •  

  •